str06032020

Aktualizovanéuto, 28 apr 2020 7am

  • Vytvoriť účet
    *
    *
    *
    *
    *
    *

    Polia označené hviezdičkou (*) sú povinné.

TrenčínOnline.sk

Back Úvod PR články Líder v oblasti predaja a poskytovania reklamných, prezentačných a prenosných systémov

Líder v oblasti predaja a poskytovania reklamných, prezentačných a prenosných systémov

( 1 x )
Máte skvelý produkt alebo ponuku, ktorá by sa mala dostať na trh? Výstavné stánky sú skvelou voľbou ako podchytiť atmosféru, s ktorou prichádzate na veľtrh či výstavu. Môžete si vybrať z rôznych veľkostí a rôznych prevedení. Je to naozaj jednoduché a pohodlné riešenie.
Odporúčame vám sa v tomto obrátiť na kreatívnu, nezávislú reklamnú spoločnosť Madad. Spoločnosť je uznávaným lídrom v oblasti predaja a poskytovania reklamných, prezentačných a prenosných systémov. Títo odborníci vám pomôžu s výberom tej najvhodnejšej prezentačnej steny, stánku a iných reklamných systémov v závislosti od udalosti, na ktorú sa chystáte.

Základné faktory výberu

Originálne výstavné stánky vám pomáhajú riešiť otázku priestoru. Veľkosť stánku je prispôsobená vyhradenému prenajatému miestu. Súčasťou stánku sú police, pult, vstupné priečelie, svetlá. Všetky časti je možné upraviť podľa vlastných preferencií Pri výbere stánku je okrem veľkosti stánku dôležité tiež jeho prevedenie.

Reprezentuje

Ak ponúkate výnimočný a exkluzívny produkt je na mieste investovať do stánku, ktorý ho bude patrične reprezentovať a bude nápaditý. Riešením je zhotovenie stánku na kľúč podľa vašich predstáv a fantázie. V prípade, že sa plánujete veľtrhov a výstav zúčastňovať pravidelne, je takáto investícia na mieste. Ceny  sa pohybujú od niekoľkých stoviek €. Okrem výstavných stánkov môžete vašu prezentáciu podčiarknuť aj prezentačnými stenami či inými doplnkami.

Výber produktov a zamestnancov

Pri voľbe produktu je zásadné vybrať taký, ktorý prináša najvyššiu hodnotu pre potenciálneho zákazníka resp. obchodného partnera. Najlepšie taký, ktorý disponuje najvyššou spoločenskou hodnotou a príbehom. Príbehom, ktorý zaujme a rieši problém. Veľmi dôležitý je aj ľudský faktor.

Pri výbere vhodných reprezentatívnych zamestnancov sú na mieste tieto otázky:
· Je ich pracovný výkon nadštandardný?
· Prekypujú nadšením a sú pozitívne naladení?
· Sú komunikatívni a vedia, ako sa predať?

Ak ste  na všetky tri otázky odpovedali Áno, toto sú tí zamestnanci, ktorí dokážu vašu víziu a produkt predať druhým. Mimochodom, keď sme už pri tom predaji, nezabudnite si na prezentáciu vziať aj mobilný platobný terminál, s ktorým bude vybavenie každej jednej zákazky naozaj jednoduché.

Aký počet zamestnancov vyslať na takúto udalosť?

Minimálne 2-3 osoby. Všetko však závisí od špecifík trhu a záujmu o daný produkt a službu. Niekedy je to málo, niekedy možno príliš veľa. Uvažovať by ste mali minimálne o 2 osobách, ktoré sa budú venovať zákazníkom, prípadne obchodným partnerom. Treťou osobou je uvádzač resp. je ňou technik, ktorý zabezpečí súlad v oblasti technického zabezpečenia a inštalácie stánku. Ak si však vyberiete ten od spoločnosti Madad, veľa starostí s jeho uvedením do prevádzky mať určite nebudete. Vyskúšajte!

Pridať komentár


Bezpečnostný kód
Obnoviť